SOS-BULGARIA
Да спрем ограбването на народа от "Българските" банки!

Банка ДСК

Споделете на тази страница вашата история за това с какво вие се почувствахте ощетен или удовлетворен от условията в тази банка. Нека заедно създадем по-добри условия за нашите кредити. Заедно ще бъдем по-силни и успехът ни е сигурен!

37 коментара to “Банка ДСК”

  1. Здравейте, ако имате възможност или друга алтернатива си спестете удоволствието да ползвате „изключителните“ услуги на банка ДСК.
    Освен бавното обслужване – 6 месеца за предоговаряне на кредит, разминаване при консултациите и крайният предложен продукт и страхотната грешка на 27.12.’13г надвзета такса за управление на кредита за която вече месец и половина !!! не могат да решат как и дали да я възстановят и най – вече оказа се, според офис Варна , че в София трябва да се вземе решението.
    Ето какво имат насреща от мен : Изрядно си плащам кредитите дори след вдигането на лихвите с по 1-1.5% , две комунални услуги, заплатат ми се привежда при тях, дебитни карти евро и лева, кредитна карта,интернет банкиране, пенсионен фонд ‘Доверие“ , участие в два договорени фонда и дори съм клиент на Частно Банкиране – съмнително начинание на банката, което си има месечна такса но ми късат нервичките.
    С една дума съм им „РОБ“

  2. Здравейте,
    Клиент съм на банка ДСК.
    На 09.12.2013г./понеделник/ беше работен ден, около 16:30-16:35 посетих банка ДСК в гр.Джебел и отказаха да ме обслужат.Работното време пише, че е от 08:30 до 17:00 без обедна почивка, но днес 10.12.2013г. в 11:55 пак отидох, но банката не работеше.Служителката не уважава клиентите, и не дава информация за услигите на банка ДСК.

  3. Забравих да напиша че имаше дебитна карта с този потребителски заем,но ние разбрахме за нея след 2 г.Никой ни не беше уведомил ,това е много странно?

  4. Не съм доволна от отношението на тази банка.Имаме потребителски заем от 2007г.Съпругът ми се премести на друга работа която е свързана с много пътувания извън страната и понякога превода на парите закъснява!Примерно с 10 дена и като почне едно звънене на домашен и на мобилните телефони и повечето служите ли ни говорят със заповеднически тон ,кога сме щели да платим?Но никога не се обадиха да ни осведомят че ни вдигат вноската по кредита!Когато подписахме договора попитахме това ли е вноската която ще плаща ме?Някакви такси има ли?Служителката ни увери че такса няма !А се оказа че всяка година се плаща такса от 40 лв.Мисля че повечето неща умишлено ги “ спестяват “?Не съм доволна от тази банка и се радвам че кредит ни почти свършва?Но мой познати твърдят че когато свърши заема и отидат да оправят документите им удържат още една вноска и не могат да обяснят ЗАЩО?И не е единичен случай!Но това ще го разберем скоро!

  5. Питам аз кой дава правото на ДСК да правят карта на мое име и да ми я изпращат по пощата,тази карта не съм я искала!
    Не зависимо каква е тази карта….аз не я искам и никой не ме е питал!Това е просто поредния номер на ДСК да прецакат още един клиент. ДСК е само голямо име на думи….иначе….стойте далече от тази банка…бавно и тромаво обслужване,излишни такси….ще закрия всичките си сметки в нея и ще се откажа от услугите им.

  6. Банка, която не уважава, клиентите , които погасяват вноските по кредитите си. Служителите от call центнъра са некомпетенти и нагли. При направена вноска на гише звънят с въпроса кога ще направите вноската !!!! Този „тормоз“ е ежемесечен. Защо не тормозите клиентитите си, които НЕ ПОГАСЯВАТ задълженията си а сте се захванали с редовните си пладци ?!

  7. moje li da si polucha parite ot spestovnata knishka bez neq izgorq

  8. здравеите-искам да споделя моя проблем та някои да ми даде савет-имам заем кам тая банка-в продалжение на 6 месеца не ми пла6таха цялата заплата но все пак внасях определени суми-заема не е голям 130лв вноска-смених работата и се запо4на-заплатата ми минава през тях-парвите 3 месеца ми спираьа вси4ко-казвам вси4ко-после направиьа отделна сметка -да ми влизат парите-тегля и внасям-и то по 200лв-помолих ги да преструктурират-не и не-писах две молби-не и не

  9. Здравейте,Обърнах се към вашата банка с цел ипотечен кредит.Бях одобрен.Проблема е, че това беше преди 12 дни а още чакам ден и час от адвоката на банката за изповядване на сделката.Разговаряхме няколко пъти и все излиза с номера, че е много зает.Нормално ли е това!!!!Трябваше да изпрати документите на нотариуса но дори и това не направи.Вече 13 ден чакам.Кажете ми какво да правя и към кого да се обърна.

  10. Служителите на тази банка са свръх некомпетентни-те не знаят елементарни неща.И всички са роднини там.Изедници!

  11. Здравейте може да напиша с грешки от притеснение, но нямам думи от това ДСК и питам как може да дават на съд човек който прави частично плащане понеже не може да внася цял размер и без да ти кажат да те осъдят ?????и то при услови е че има движение на пари. И чакаше предоговаряне но така и не ми звъннаха да го направят. Така а по страшното беше че като поисках да внеса вноската макар и малка ми каза че няма смисъл и че трябва да се внесе огромна сума. Понеже аз съм упълномощено лице ми каза че не можело хахахах трябвало в пълномощното да пише с всяка подробност при условие че на пълномощното си пише всичко те искат спесимен демек двоен подпис. Казаха ми че и да внеса парите голямата сума нямало да спрат съдебната процедура ако не съм имал от техния тип пълномощно а титуляра работи извън България за да може да им плаща на тея лещояди и режултата е никакав нямам думи хора пазете се от БАНКИТЕ !!!

  12. Здравейте,
    Клиент съм на банка ДСК.
    На 19.05.2012г./събота/ беше работен ден, между 13:00ч-14:00ч. посетих клон на банка ДСК, намиращ се на бул. Витоша N 15, за да изтегля сумата от 1 000 лв. от моята лична сметка. Служителката, ми даде фалшива банкнота от 50лв. Недопустимо е да получиш фалшива банкнота от банков служител. Не можех да повярвам, че банков служител може да ми даде на каса в брой фалшиви пари. Може би се досещате как се почуствах пред човека, на когото след това платих с тези пари.
    Така се срива името на банка ДСК, гонят си клиентите един по един. Потресен съм.
    Хора, внимавайте когато теглите пари на каса в банка ДСК. Проверявайте още на касата всяка банкнота една по една, а има и банкомати на същата банка,от които хората теглят фалшиви пари.

  13. 2007 година изтеглих ипотечен кредит от ДСК при лихва от 7,29%/и тогава това не беше ниска лихва/. Само 3 месеца по-късно, последва увеличение с 1% и след известен период с още 1%. От тогава, заплащам чинно по-високата лихва, без просрочие. Обаче 2012г, кризата засегна и мен и аз реших, че е време да потърся правата си пред банката. Написах жалбата, приложих копия от съдебни решения по подобни казуси, текста на Европейската директива и т.н. Получих отговор – уведомяваме ви , че от страна на дск, няма допуснати нарушения. Т.Е. дск са убедени, че са недосегаеми. ВЪПРОС – ИМА ЛИ НЯКОЙ, ОСЪДИЛ Банка ДСК?

  14. За всички, чиито лихвени проценти по кредити са увеличени без дори да са известени за това, какъвто е и моят случай. В съда адвокатката се позовава на ЕВРОПЕЙСКА ДИРЕКТИВА 93. Според нея вдигането на лихвите е уговорка във вреда на потребитeля, което НЕ ОТГОВАРЯ на изискванията на ДОБРОСЪВЕСТНОСТ, води до значително неравновесие между правата и задълженията на доставчика и потребителя.
    Точно с този мотив СЪДИЛИЩАТА ПРИСЪДИЛИ В ПОЛЗА на ужилените клиенти от 3 банки в любимата на всички ни държавица Булгаристан.
    Трите решения обаче ще СЪЗДАДАТ ПРЕЦЕДЕНТ, който може да бъде използван от много българи, чиито месечни ВНОСКИ по кредитите БЯХА ВДИГНАТИ.

  15. Теглила съм кредит от 15000 лв. 2005 г. изплащала съм го до 2009 г., след това изпаднах в неплатежоспособност, но внасях периодично някакви суми. 2011 г. лятото получих от съдебния изпълнител Милен Бъзински изпълнителен лист в който пише, че дължа 19000 лв. В момента водя дело срущу ДСК, те не искат да ми издадът погасителен план. Отделно съдебният изпълнител, езапорирал сметката на единия ми поръчител, а аз внасям всеки месец договорената сума с него, и ЧСИ е надвзел два пъти по 37 лв. от трудовото му възнаграждение и веднъж 905 лв., които представляват погасителна вноска към негов кредит. В момента съм изпратила писмо до министъра на правосъдието, защото по чл.123 от ЗЗД няма право да запорира сметките на поръчителя ми при положение, че аз редовно си внасям договорената сума.

  16. Доволен съм,че не съм клиент на ДСК.Спекулация с името на някаква спестовна каса от соца,имаща успех спрямо живеещите половин век назад.Как може,след като през 2008г съм закупил жилище,без да дължа на никого нищо,и без никакви тежести от тогава до сега,само защото някои от бившите собственици бил длъжник на дск,и не си е сменил стария адрес на личната карта,3години ме атакуват с писма,а също и със съдия-изпълнител на моя адрес,за да разберат,че такова лице не живее,защото има смяна на собствеността.Имаше една поговорка…..,но упорит.Казвам им,че това лесно се проверява-има сл. по вписвания,смяна на партида в общината-но бюрократите отговарят-е,какъв нов адрес да пишат на лицето,не може…Ако то се укрива,нима очакват да си смени личната карта с реален адрес и да тича в дск да го заяви,и пак ме обсипват с глупавите си писма за филанкишията.Не дължа на никого нищо,особено на дск.Единствената банка,пред която клиентите стоят пред гишетата прави като наказани и теглят номера като пред НАП.И какво ще ми изпълнява техният съдия,когото са пратили за зелен хаивер,от свещена и неприкосновена частна собственост,в случая моята,без тежести и задължения към никого,добре че имах добро наследство.А ако някога поискам,не даи си боже от някъде малък кредит,има си ПИБ,Кооперативна,Пощенска,където от мои опит знаят как да уважават.

  17. Банка ДСК принуждава своите кредитополучатели да подписват застраховка живот при ЖСК“ДСК Гаранция“, и ако в действителност почине кредитополучателя ОТКАЗВА ДА ПОГАСИ КРЕДИТА и започва принудително изпълнение спрямо наследниците! Поредното престъпление на банките!
    http://www.btv.bg/story/849009173-Jena_s_tri_detsa_nasledi_zaem_ot_35_000_leva.html

  18. политиката на банката не е служебна тайна и банката е длъжна да дава информация за нея.
    но някои от вас да я познава? крият я упорито.
    защо?

  19. Банките отговаря по ЗЗП (закона за защита на потребителите).
    1.за целта трябва да подадете жалба в клона, от който сте недоволни.
    2.чакате да изтече време за отговор към месец.

    3. После подавате жалба за нарушени права -чл. 148 до чл. 160 от закон за защита на потребителите.
    пишете в софийския им клон с имената на служителите, от който сте недоволни.

    Аз лично имам друг въпрос знаете ли каква е политиката на ДСК за отпускане на потребителски кредити с поръчители.
    как е възможено един човек да има един потребителски кредит, а после да тегли друг без да покрие първия кредит? А и да му отпуснат и кредитна карта? три 3 кредита на един човек без да искат ипотека на никакво негово имущество?

  20. Да ви се похваля-взез си парите.Ходих към 16 часа на 14.10.2010 в ДСК и ми се извиняваха поне 5-6 пъти за получилото се неудобство от тяхна страна,ама пак си почаках и ако искате ми вярвайте,но парите ми ги дадоха чак в 17:15 след работно време,понеже няколко пъти ми ги прехвърляха по разплащателата сметка,полсе ми закриха спестовната и т.н. дълга та широка.Но не ви препоръчвам ДСК като „ваша банка“

  21. Много ме е яд че тази банка се води уж най-добрата в България,да ама не!Искам да споделя какъв е моят случай.На 08.10.2010 г.(петък) ми изплатиха заплатите за 3 месеца назад в спестовната ми сметка в лева,обаче неможах да си намеря спестовната книжка и отивам без нея в банката с надеждата да си получа парите.Там обаче ме посрещна една надута млада служителка,която с надменен тон(и очевидно високомерие от това,че е служител в ДСК),и ми обясни,че без спестовна книжка не бих могъл да си получа парите.Аз съответно и казах какъв е случаят ми,а тя ми отвърна,че в момента нямали налични спестовни книжки и трябвало да чакам до вторник(12.10.2010г.) за да пристигнат спестовните книжки и да ми направят нова такава.Търпеливо изчаках да дойде вторник и мотидох в банката с надежда вече да си взема парите,ала уви книжки пак нямаше,а служителката ми каза с ироничен глас,че трябвало да изчакам до четвъртък(14.10.2010г).Ядосах се ,но запазих хладнокръвие и си казх,ами аз чаках толкова,ще изчакам до четвъртък.Отидох във въпросният четвъртък(към 8:30 сутринта),ала познайте пак какво се случи-Ани Цинцева(така се казва служителката на ДСК-Якоруда),ми съобщи с угриженост този път,че трябвало да дойда кам 16:00 часа да проверя дали са пристигнали спестовните книжчици.Ами какво да ви кажа все пак живеем в България и тов е нормално,а пък аз си мисля,че Африка са по-добре от нас в това отношение(да доставят навреме всичко обещано).Ще отида кам 16 часа стискайте ми палци и си направете изводите за ДСК сами!!!

  22. Как можахме да се забием в тази задръстена банка.Ако споделения случай със сладоледите е метафора – напълно съм съгласна. Най-вече крещяща некомпетентност и липса на желание да обгрижват и задържат клиентите си. Ако не само си пишем но и ги напуснем – ду*** да им е яко.

  23. Gybene na vreme,nervi i sasipvane na vsichko koeto si zalojil,blagodarenie na gavkavata im politika i kompetentnite im slyjiteli
    Chinovnichestvo,korympiranost i zatavane v kalta,tova e koeto ti predlaga banka dsk,za chestno raboteshtiqt Balgarin,reshil da sazdade neshto v darjavata na maimynite.

  24. вижте има един номер с които банката е пре*****та страна обаждат се и плашат защото ако ви съдят губят ,как става това ,много просто ,спирате да плащате изключвате си тел. и изхварляте писмата които ви пращат в един момент няма на къде завеждат изпалнително дело то се влачи няколко месеца пращат ви писмо че ще ви посети съдия изпълнител ,вие естествено не сте длъжни да сте си у вас ,търсят доход до 30%,ъада ви съди да заплатите на банката това което е до момента ,не бъдещите лихви ,разбира се това е ако нямате поръчител или ипотека и помнете съди ви административен съд не гражданско дело ,ако си вадите свидетелство там пише неосъждан и не може да ви вкарат в затвора ,колкото до мутрите ако доидат банката дали може да ви се изплати ?????

  25. Здравейте! Подкрепям изцяло това което прави Национална асоциация на българския бизнес. Съгласна съм и на протеста срещу недобросъвестната политика на финансовите институции в България като става въпрос за банките. Аз също имам два кредита и овърдрафт. От дълго време съм клиент на Банка ДСК Добрич, като отначало с тази банка всичко вървеше супер. С изкуствено създадената криза в България и по света, се влоши финансовото състояние на мен и на моето семейство. Навсякъде по телевизия, радио и чужди медии се тръби че има финансова криза. Хората при тези широко разпространени информации и заплахи, се принудиха да се свият и да не правят нищо. От там се започна. После банките започнаха да си правят своя политика която да е изгодна за тях и лоша за нас които имаме кредит. През 2008 г. моят мъж реши да изтегли фирмен кредит – като по точно казано – фирмен овърдрафт за определен срок, като първоначално искаха да се плаща само лихвата по този кредит, след това в края на годината искаха една трета от сумата да е по сметката. Как да стане това, кажете ми. Той докато изтегли заема се купи стока, която стока си стои в магазина. Кризата ни нападна. Хората спряха да купуват. Банките стресираха. И започнаха да си искат парите. За нова година -2008-2009 г. банка ДСК си искаше целия кредит, с условие ако не се върне ще се запорират имотите които сме ипотикирали. Какво правим, ами всичко възможно за да можем да го върнем. Заеми от близки, продаване на земи и още заеми и не мога да ви опиша какво главоболие и страдание имаше в семейството ни. Незнаех на кой свят съм. Това беше огромен стрес за семейството ми – за децата ми, майка ми баща ми и другите които са около нас. Върнахме всичко по този фирмен заем. Останахме без пари, не мога да посрещна нова година – какво да сложа на масата, как да се почувствам щастлива. Аз плаках през цялото време, нямаше изход, затъваш – въртиш се в един омагьосан кръг. Писах до главния директор на банката в София, препратиха ме на бюро жалби пак към София. Наложи се да ходя да се разправям със служителите от банката. Разбраха че съм пуснала жалба до София, пак с тяхните мурафети. Млади и неопитни служители. Много лошо. Трябва да има обучени и компетентни хора. Връщат те, ровят се и те незнаят какво да ти кажат. Не зависило от тях. А от кого? Ужас е хора, направо е трагедия. Моля, се някой ден да има видов ден за тези хора и това което ми причиниха на семейството. Пиша тези редове и ми става още по-болно, защото според мен никога няма да се оправи тази държава. Аз съм жизнен и упорит човек, оптимист и на това разчитам.

  26. 15.05.2009 гр. Айтос Банка ДСК офис Стационна
    16:12 часа българско време.

    Забързан от ежедневните проблеми
    клиент влиза в офиса на Банка ДСК
    за да направи един скромен превод от 50 лв,
    на една позната преводачка, която беше превела
    един важен документ. Влизайки в офиса клиента
    учудено спира на място, поглежда 10 работни места
    и 5 гишета, но нито един служител, учуден поглежда своя
    часовник и си казва:
    Твърде късно е за да е обедна почивка,
    твърде рано за да са затворили, да не би …,
    че е петък петък.

    Но клиента имаше набито око и забеляза
    силует зад малкото шкафче до централната колона и извика,
    Г-жо ….
    Тогава зад шкафчето скочи една разгневена служителка
    с един сметанов сладолед и извика:
    Какво искате?
    Колежката ли търсите?
    Като продължаваше да ближе сладоледа.
    Клиента явно беше свикнал на такова арогантно
    държание от страна на служители запази самообладание и каза:

    Ами Г-жо искам да направя един превод по сметка бихте ли ми погнали?

    Тогава зад шкафчето излезе втора колежка също със сладолед,
    излезе трета колежка също със сладолед….
    Клиента си помисли….
    Как може зад толкова малко шкафче да се събрали толкова много хора?

    Разгневената служителка близна още два пъти от сладоледа и го даде
    на колежката си приближи до клиента и промърмори нещо, чу се само
    попълнете….
    Клиента погледна от дясната си страна
    имаше един бланки посегна на едната и тогава в същия момент
    разгневената служителка каза:
    Не тези не виждате ли те са за превод в чужбина.
    Ще ми трябва ЕГН-то на титуляра на сметката, трябва да попълните
    ето тази бланка, превода ще ви струва 6 лв.
    Клиента беше софтуерен инжинер и много добър математик,
    помисли си, от къде да намеря ЕГН-то на жената, също така
    тези 6 лв. му се сториха много.
    Клиента каза благодаря Ви Г-жо, желая Ви лек ден и излезе.
    Служителката беше доволна, че изгони поредния клиент, взе сладоледа
    и заблиза.
    Клиента влезе в отсрещната банка „Алинац“, и след една две минути
    излезе доволен, защо ли?
    Беше направил превода и то само за 3лв. и за една две минути.
    Клиента вървеше и си мислеше какво ли?
    Никога вече да не стъпва в ДСК!

  27. А известно ли е на повечето граждани с колко е вдигната лихвата по потребителски заеми?
    Моя роднина имаше кредит за 7 години и този месец и беше последната вноска.Каква беше изненадата- от вноска по главницата в размер на 166 лева последните две вноски който трябваше да плати бяха по 204 лева. Сметнете колко е лихвата и върху коя сума е изчислена.Отгоре на всичко получи писмо с ,което я уведомяваха , че ако не ги погаси ще се сформира дело .Може ли клиент на банката от 7 години,който абсолютно редовно си е плащал вноските да получава такива заплашителни писма.
    Тази банка беше една от добрите банки ,но сега е под всякаква критика.

  28. Е за чакането е малко субективно кое е дълго и кое не…
    А иначе, да беше отишъл в стрип-клуб, а? Там баба ти не присъства и модата е по-съвременна…

  29. Наскоро ми се наложи да платя една такса в ДСК – е те такова дълго чакане на опашка нема, а после ме обслужи една връстница на баба ми с лош дъх и лоши маниери, и облечена по последния писък на колхозната мода :))

  30. Отдавна съм клиент на ДСК, ползвам ДСК директ, виртуална Виза, овърдрафт, виртуален срочен депозит. Нямам кредити (виза-та е гарантирана, а с овърдрафта съм влизал малко на минус 2-3 пъти за 5 години).
    Нямам нито едно оплакване от тях.

    Ясно ми е, че за кредитите са като всички останали – чииста проба крадци и мародери…

  31. От декември 2008г. банката вдигна лихвите доста, имат опция за лихва с 0,5% по-ниска от обикновенната ако изпълниш няколко техни условия, парадокса е там, че практически те не се съобразяват със собствените си критерии и начисляват максималната за момента лихва, т.е. 10,29%.
    Относно компетентността на служителите, тя е пословична и няма да я коментирам, по-лошо от това здраве му кажи.

  32. Здравейте
    Клиенти сме на тази банка от около 8-9 години.
    Последните две си позволихме да ползваме по големи кредити.
    Сега както казват в условията на криза ни извиват ръцете,вдигат лихви неподновяват кредити,намаляват срока.
    Раздадоха кредити на сулю и пулю и сега си го изкарват на нас хората със сериозни намерения.
    Помнете ми думите ще дойде ден когато пак ще идват и ще ни омайват да вземем кредити,но този път нали се сещате.
    Въобще мине ли този труден период просто извинявам се за израза „да го духат“

  33. Г-н Георгиев защо не пишете в кой град живеете? Или си мислите, че банковите офиси се обслужват в провинцията така, както и в София?

  34. Явно не това искате в този сайт, но:
    От около 6-7 години съм клиент на Банка ДСК и нямам нито едно оплакване.
    = На гишетата е ОК; понякога върви по-бавно, но зависи и от клиентите, нали.
    = Колкото пъти съм се обадил в call центъра, винаги съм получавал точна и изчерпателна информация по въпросите си. Включително и в полунощ съм звънил, и в събота и неделя и т.н.
    = Ползвам разплащателна сметка, кредит овърдрафт, друг керит, виртуална VISA. Всичко е на 6.
    = online банкирането ми дава всичко, което очаквам.
    = Забравил съм какво е опашка за плащане на ток, вода, телефон, мобилен телефон. От тази година – и опашка в данъчното.

    Та sorry за офтопика както се казва, вие си плюйте тука.

  35. Най-туткавата в обслужването банка в България. Служителките са някакви дебели сърдити лели и се държат като по тошово време. Отвратителна банка, язък им за чуждите собственици.

  36. Imam ipotechen kredit pri banka DSK ot sredata na minalata godina. Za tozi period do sega lihvata beshe vdignata s 1%, kato osnovanieto za tova beshe povishavaneto na osnovnia lihven procent. Sega kogato OLP padna, lihvata po kredita ne se poniji, tui kato lihvite po depozitite bili visoki/tova beshe obqsnenieto na bankovata slujitelka/?!?!?Prosto bankite si pravqt kakvoto si poiskat, za6toto nikoi ne uprajnqva kontrol. V usloviata na kriza navsqkude po sveta lihvenite niva padat, no v BG vsi4ko e li6eno ot vsqkakva ikonomicheska logika.

  37. високи лихви,тежки условия при подновяване на кредитите и съкращаване на сроковете или предсрочно погасяване на кредитите


Вашият коментар

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: