SOS-BULGARIA
Да спрем ограбването на народа от "Българските" банки!

Уникредит Булбанк

Споделете на тази страница вашата история за това с какво вие се почувствахте ощетен или удовлетворен от условията в тази банка. Нека заедно създадем по-добри условия за нашите кредити. Заедно ще бъдем по-силни и успехът ни е сигурен!

64 коментара to “Уникредит Булбанк”

  1. От февруари тази годна останах без работа И а съм на този хал Ипотечен кредит от Уникредит лизингови копании за кредит Няма работа Скоро и мен ще подгонят Просто не знам как ще се оправя занапред

  2. Господин Симеонов,
    След двугодишна кореспонденция с УниКредит Булбанк, реших да се обърна към Вас за помощ. Банката отказва да ми предостави официална информация по какъв начин се формира лихвата по ипотечния ми кредит. През годините същата е променяна пет пъти. Кредитът ми е предоставен за ползване от Булбанк, преди обединението й с Хеброс Банк. Според мен клаузите в договора не се спазват и за това е този отказ за предоставяне на информация, за което моля за Вашето съдействие.

    Това написах до Комисията по Банков Надзор /ЩЕ ЧАКАМЕ РЕЗУЛТАТ/

  3. Здравейте…..спешно ми трябват Общите бизнес условия за потребителски кредит на физически лица на Биохим към Август 2005 и към Май 2007 (задължително да включва и начина на пекратяване на кредита)….понеже след сливането си с Уникредитбулбанк определено започнаха да измислят правила….ако някой може да ми изпрати тази информация даже и от сканиран договор, бих бил много благодарен, понеже моят договор не мога да го намеря…това е пощата ми st_lisicov@abv.bg…благодаря предварително

  4. Поздравления! Аз също съм завела дело във Велико Търново, което вече една година е на първа инстанция и още не е приключило. Моля Ви да ми кажете номера на делото и съда, за да видя мотивите на съда. Благодаря.
    Ако не искате да е тук, ето и мела ми: cvetdimitrova@abv.bg

  5. Е и аз да се похваля,че спечелих дело срещу тия пумяри,които се опитаха да ме натопят за нещо много лошо ноооооо ето че не успяха и сега аз ще ги съдя за парично обещетение за нанесени вреди от всякакъв характер върху мен и семейството ми за тези години през който се точи това дело.Ще ги гоня до дупка заради това което се опитаха да направят с мен

  6. искам да ви питам нещо неска отидох си извадя дебидна карта щото ми се обадиха .че сами превери пъри от старата работа и казаха доняколко часа ще ви е активна отидох 4 чеса още неми активна проверих 2 -пъти от банкомат дали сами вкарали парите ми показваше ,че не е достапна

  7. Моля ако някой е започнал някъде групов съдебен процес – пишете ме и мен! Уникредит спокойно могат да бъдат осъдени с това което правят и class action lawsuit

  8. Подадох иск в съда срещу Булбанк точно заради некоректно вдигнати лихви! Вече има спечелени дела от други ощетените от незаконните действия на “УниКредит Булбанк”. Ако сте скючили договор за кредит преди 2010 г с тази банка е много вероятно и вас да ви скубят с двойни-тройни вноски. Заповядайте във фейсбук групата за допълнителна информация:
    https://www.facebook.com/groups/118503631508052/

  9. От 22.04.2012г. UniCredit Bulbank въвежда такси между 1 лв. и 1.50 лв. за месечна поддръжка!!!!!
    И за недоволните – такса за закриване на сметка 12 лв

  10. Изразил съм се неясно, под „няма достатъчно средства“ разбирайте, че наличностите на самият банкомат се бяха изчерпили, в картата имах доста повече.

  11. До Stela:

    Не мога да помогна относно тегленето, но ще споделя нещо, което ми се случи на мен с Уникредит.
    Август 2011 трябваше да си купя самолетен билет до София от Берлин. Отидох в България Еър, но се оказа, че е малко по-скъп от парите, които носех в брой. Отидох до близък банкомат на Hypovereinsbank на Leipziger Strasse ( логото на Уникредит, част от групата са ) и след като бях трети на опашка, изтеглих 200 евро, но реших да дръпна още 100. Банкоматът отчете, че няма достатъчно средства за втората транзакция, взех си картата и в Абсурдистан. Тук обаче на извлечението ми фигурираше теглене от 100 евро. след няколко опита да разреша проблема с Уникредит София, казаха ми, че има малка вероятност това да се е случило, но трябва да попълня малко документи и за платя такса за проверката, която беше около 80 лева…

  12. Имам проблем с дебитна карта Maestro на УниКредит Булбанк – при опит да си изтегля парите в Италия от банкомат на банката ми изписва , че няма връзка и операцията не може да се осъществи. Звъня в България на УниКредит и ми казват , че при тях изобщо не е отчетено картата да е ползвана и да опитам пак. За една седмица минах поне през 20 банкомата в Милано, на всеки опитвах по няколко пъти и всеки път едно и също: няма връзка ! Има ли някой представа какъв е проблемът, защото от УниКредит твърдят, че такъв няма!

  13. Аз от няколко години прекратих всякакви взаимоотношения с тази банка, защото като отидох в банката да проверя наличността на пари в сметката ми, кредитния инспектор , с който разговарях отказа да ми даде информация под предтекст, че всеки можел да ми открадне личната карта и да се представи за мен, за това да се обадя от стационарен телефон, да си продиктувам имената и ЕГН-то и тогава ще получа информация. Аргументите му бяха направо абсурдни и за това реших, че щом лично не мога да получа каквато и да било информация за парите си, нямам повече работа в тази банка.
    За щастие, не съм пострадала от своеволията на тази банка, но пострадаха най-близките ми хора и то без дори кракът им да е стъпвал в банката! Преди няколко години мой близък станал гарант на някакъв човек при теглене на заем от тази банка. Естествено длъжника не си връща кредита и от банката започват да теглят пари от сметката на моя близък. За съжаление моят близък почна след 4 месечно боледуване и дори след смъртта му банката продължава да тегли от сметката му постъпилите обезщетения от НОИ. Когато дъщеря му като единствен наследник отива в банката за да закрие сметките му, никой не я уведомява, че баща й е имал някакви задължения като гарант. Година след смъртта му, дъщеря му получава покана за доброволно изпълнение от частен съдия изпълнител и така разбира, че задълженията от 500 лева са станали 1800 заради натрупаните лихви, а с разноските за съдебното дело и таксите на съдия изпълнителя задълженията й са за над 3 500 лева. При запитване към банката,защо не е уведомена за задълженията на баща, с аргумента, че сумата от 500 лева е щяла да бъде погасена ако е знаела за тях, служител и е отговорил с думите „Ние не ви съдим, съдят ви от София, а и Вие защо не сте се интересували дали баща Ви има някакви задължения?“. Интересно ми е, това означава ли, че всеки който има починал роднина трябва да мине по всички банки в страната за да провери дали починалия не е ставал гарант някъде си ?!
    В крайна сметка тя се е свързала с адвокат, който я е посъветвал да се откаже от наследство. Естествено след нейния отказ от наследство, на същия ден, съдия изпълнителя връчва покана за доброволно изпълнение на бащата на починалия, като той също от никой не е уведомен, че е съден, нито от страна на банката, нито от страна на съдебния изпълнител!

  14. Здравейте,
    Имам ипотечен кредит от 2007г.вноска та ми бе6е 240лв. в момента плащам 400лв. от банката ме посъветваха да пусна жалба,защото лихвата е неоправдано висока. Молбата ми е да ми дадете насока как трябва да оформя жалбата.(Знам,че сигурно няма да има смисъл но съм длъжна да пробвам).
    Благодаря предварително на всички!

  15. Здравейте, аз също обмислям жалба до УниКредит. Моля, ако някой разполага с общи условия на банаката за отпускане на кредити, актуални за 2007 г. /т.к. тези, които са публикуване на интеренет страницата на банката са от 2008 г./ да ми ги изпрати на cvetdimitrova@abv.bg. Благодаря.

  16. когато има мач между цск и левски феновете правят погром по улиците тази енергия ако се насочи срещу баннките и техните /ЛЕВОНОВЦИ/нещата ще си доидат на мястото затова говорете на децата си кои и как ви граби те ще разберат защото нямат нашето робско мислене

  17. Здравейте,

    Аз съм кредитополучател на ипотечен кредит от Булбанк от 2007 година. Миналият месец разбрах, че Булбанк са променили методологията на изчисляване на годишния лихвен процент след сключването на договора ми и поради тази причина се стига до абсурдната ситуация, при която Euribora пада, а лихвата по ипотечния кредит се увеличава. След като се запонах с подписания от мен договор и общи условия, считам, че Уникредит няма правни основания за подобно едностранно вдигане на лихвения процент. Написах оплакване, на което вече 3-та седмица не съм получила отговор, въпреки че в сайта им пише, че отговарят за 3 работни дни. Уведомила съм и БНБ Банков надзор. Предполагам, че има много хора с подобен случай като моя и се интересувам дали някой от Вас иска да се включи в колективен иск срещу Уникредит.

  18. Аз също бях доволна от Булбанк, докато имах само разплащателни и депозитни сметки. Но когато започнаха да ми вдигат лихвата по кредита от първия месец след подписване на договора, това вече не ми харесва. Не съм съгласна заради некъдърното раздаване на кредити, които в последствие са станали лоши, аз, изрядният платец, който нямам и един ден закъснение, да плащам заради тях. Явно тези доволни клиенти не са се сблъсквали с Булбанк от другата страна….

  19. Уникредит има много стабилни позиции в банкирането и поддържа услугите си перфектно

  20. Доволен съм от Булбанк и ги ползвам от години. Не съм имал проблеми с тях и всичко е било наред винаги. Много са отзивчиви към клиентите си

  21. Интересно ми е дали всичко което се пише тук е вярно. Аз съм имал допир с тая банка и не съм имал проблеми, странно

  22. Днес пак получихме честитка от някоя си Соня Демирева-директор у-ние“Клонова мрежа“ към прословутата Уникредит, като същата ме уведомява, че ни вдига вноската. Кажете как да се справим с тъпотиите на Уникредит? Какво можем да направим? Юрибора към момента на теглене на кредита беше 1,543, сега е 1,25 и те ми обясняват, че ми вдигат лихвата заради промяна в условията. Не мога да разбера ние ли сме толкова тъпи или държавата ни е толкова слаба, че не може да ни защити от своеволията на един Левон!!!!!

  23. BULBANK – е некоректна към своите клиенти.Потърпевша съм – от неправомерното обсебване на част от моите парични преводи в Bulbank- Sliven – ot 21.09.2010 – do 28,12 2010- сумата от 7,400- е доведена до НУЛА.-от /добри /служители .Около 3.000 лв.- са ОТКРАДНАТИ ! БАНКАТА – разполага със всички данни и кодове- затова ….-да не се учудваме- ….къде са ПАРИТЕ???!!!–Пак на семинар !!!!!!!

  24. Тази банка е отвратителна! Служителките в единият от клоновете в града ми -Шумен, незнаят за какво са сложени там! Миналата година, при поредното вдигане на вноската по кредита, се наложи да споря с ЕДНА от тях, тя твърдеше че увеличение нямам…… и при по обстойно взиране в монитора се оказа че имам такова, при което трябваше да и кажа че искам нов погасителен план, защото тя ме гледаше и се чудя какво чакам още! А днес получх вместо мартеница, отново писмо че ми е увеличена отново вноската и влиза в сила от днес!!! Що са простащина незнам! И т.к. съм от бившата банка Хеброс, имам на всеки три месеца такса по подръжка на картата, а наглостта е че по последният погасителен план трябва да внеса повечко парички,защото все не им стигат! Аман от простаци в тая тъпа държава!

  25. Преди десет години си направих влог в тогавашната Биохим.Не е кой знае колко голям /250 евро/ но така бях решил тогава.След десетгодишно забвение днес реших да си ги изтегля тия пари…оказа се че имало такса закриване сметка.. 6 евро навих се и какво се оказа на финала че след десетгодишно олихвяване на 250 евро получих след таксата за закриване общо 257 евро ???!!!Ебаси тъпата банка Не си внасяйте парите там преебах се жестоко!!!

  26. ех Левоне децата ми гладуват не те ли стигна клетва вече

  27. Здравейте, казвам се Венета и имам следният проблем с Уникредит

    На 27.06.2010г. в магазин „Карфур” закупих, чрез Стоков кредит с безлихвено изплащане през „Уникредит Кънсюмър Файненсинг” АД, телевизор TOSHIBA. Бях обслужена от служител на Кредитния отдел. Въпросният служител ме обслужи изключително некачествено и като изключим многократните грешки, които допускаше(сбъркана дата, сбъркана стока), докато подготвяше договора ми, пропусна да ми обясни абсолютно всичко по договора, включително и „Застраховка”. Тази опция се намира на четвъртата страница от договора. Съответно, след като не ми беше обяснено и тази опция не ми беше предложена като такава, аз не я подписах. За първи път купувам стока на изплащане и не знам за тази възможност. Подписах договора, платих 70лв. на касата на магазин „Карфур” и занесох стоката в дома си. На 19.07.2010г. в дома ми имаше взломна кражба и въпросният телевизор беше откраднат (приложение №2). От познати разбрах, че такава техника може да има застраховка и веднага се обадих на телефона за клиенти на „Уникредит Кънсюмър Файненсинг” АД. Попитах дали имам такава застраховка на телевизора и те ми казаха, че нямам, тъй като не съм подписала графата „Защита Макс”.
    На 06.08.2010г. отидох до централния офис на „Уникредит Кънсюмър Файненсинг” АД на ул. Осогово 38/40 и подадох оплакване, в което описах подробно случая. Увериха ме, че в най-кратък срок ще имам отговор и алтернативно решение по случая. Междувременно ми се обаждаха служители от отдел „Събиране на вземания”, които ме питаха кога ще платя вноските, и на които аз трябваше да обяснявам точно какво се е случило. След като се налагаше да обяснявам на всеки един служител по телефона за случая, всеки един от тях се учудваше от факта, че нямам застраховка. Дори, когато отидох да си занеса оплакването, служителката, която ме обслужи, също беше изключително изненадана, че закупената стока няма застраховка и поиска от мен да й обясня как точно се е получило така, защото, с риск да се повторя, тези застраховки били нещо задължително и тя не може да си представи, че не ми е предложена такава. Тя повтори, че досега не се е случвало такова нещо и аз, едва ли не, съм някакъв изключителен случай. Точно тези нейни думи ме навеждат на мисълта, че това несключване на застраховка има нещо общо с кражбата. Естествено, не съм сигурна и не мога да обвинявам никого, но тази случайност и съвсем скорошната кражба след закупуване на стоката, неминуемо ми навява такива мисли.
    След известно време получих писмо по куриер от „Уникредит Кънсюмър Файненсинг” АД отдел „Жалби на клиенти” от 19.08.2010г., в което ме уверяват, че, цитирам: „от въпросният кредитен консултант ще бъде потърсена отговорност за начина, по който работи”. В писмото пише нещо, което е много противоречиво, а именно, да не се доверявам на така наричаните от тях „други хора”, които всъщност са техните кредитни консултанти. Тези думи ме потресоха. На кого другиго да се доверя при сключването на договор за Стоков кредит, ако не на кредитния консултант, който ме обслужва, и който, в качеството си на техен служител и представител, е нагърбен със задачата да ми обясни точно и ясно подробностите по съответния договор. Също и още нещо много противоречиво, а именно думите „в бъдеще, все пак четете това, което Ви се предлага за подпис”. В отговор на това аз бих казала, че тази декларация „Защита Макс” не ми е предложена за подпис, съответно не съм се запознала с нея. В писмото си ме увериха, че ще се свържат с мен, за да ми предложат алтернативен вариант за справяне със ситуацията.
    Не след дълго, служители (които не се представят поименно) пак започнаха да ми звънят и да ме подсещат да си платя вече събралите се две вноски по стоковия кредит. Пак се налагаше да обяснявам всеки път едно и също. Попитах ги защо нямат никаква координация между отделите и защо преди да ми звъннат не проучат случая, за да не се налага да се обаждат неподготвени. Измежду всичките обаждания един служител се отличи със свободното си контактуване с мен, а именно изрази от сорта „аре ша ти звънна после”, „аз ша питам и ша ти са обадя да ти кажа какво е решението”, „аре чао”. Така или иначе отговор от него не получих. След около седмица получих обаждане от служителка в отдел „Събиране на вземания”, която се извини за дългото чакане от моя страна и позакъснелия техен отговор. Наложи се да попитам с кого разговарям, защото както казах, служителите нито един път не ми се представиха поименно. Въпросната г-жа Иванова ми предложи вариант, в който трябва да пусна молба по факса за преместване на първата вноска по кредита като последна. Отговорих й, че не съм сигурна и, че не знам дали ще направя това. След няколко дена същата служителка ми се обади и ме попита защо не съм пуснала молбата. Отговорът ми беше, че това тяхно алтернативно решение за мен е подигравка и при положение, че те признават кредитния консултант за виновен, аз не виждам защо трябва да не бъда овъзмездена и трябва да изплащам нещо, откраднато и по тяхна вина, незастраховано.
    След около седмица подготвих второ оплакване в отговор на тяхното писмо от 19.08.2010г.. Отидох до централното управление на „Уникредит Кънсюмър Файненсинг” АД, ул. Осогово 38/40. Там говорих с Началник отдел „Събиране на вземания”, която се занимава с моя случай. След като ми спомена, че случая е обсъждан с колеги, тя също ми предложи варианта с преместването на вноската и още един вариант, в който биха ми отпуснали потребителски кредит на същата стойност (700лв.). Отговорих й, че това за мен не е вариант, който ме удовлетворява и също така й обясних по каква причина. Казах й, че ще си помисля над това, но съм склонна да не приема нито един от вариантите, поради горепосочените причини. Разбрахме се да ми се обади на 27.09.2010г., за да й кажа решението си. На въпросния ден г-жата ме потърси за отговор. Казах й, че тези варианти не ме удовлетворяват и, че не смятам, че трябва да изплащам стока, която нямам и която не е застрахована, поради некачествено и непрофесионално обслужване от страна на техен служител. Тя ме попита дали това означава, че няма да продължа да внасям вноските и аз й отговорих положително. На 28.09.2010г. получих обаждане от непознат номер на мобилния си телефон. Не можах да вдигна, след което след около 5 минути звъннах на въпросния номер и ми вдигна мъж. Аз попитах кой ме е търсил от този номер и той ми отговори, че се обажда от „Булбанк” и без да се представи започна да говори да си платя задължението с изключително заплашителен тон. Съответно аз го попитах дали знае на кого точно се обажда и дали знае за случая с оплакванията и т.н. Попита ме какъв точно е случая и когато аз се опитах да му обясня за какво става въпрос, той не ме оставяше да говоря, постоянно ме прекъсваше и се заяждаше с мен. Отговорих му най-любезно, че не е културно да ме прекъсва по този начин и да ме остави да се изкажа, за да успея да му отговоря на въпроса. Нелюбезното му отношение към мен продължи и след моята молба и телефонният разговор прерасна в спор. Обвини ме, че съм дала некоректен адрес, защото той не е могъл да го намери, докато търсел дома ми, тъй като трябвало да ме уведоми, че имам съдебна призовка за 30.09.2010г. Обвини ме, че си измислям за кражбата и че тя е инсценировка, защото цитирам: „вие сте решили, че не искате да плащате и за това си измисляте, че са ви обрали”. На това аз отговорих, че имам удостоверение от полицията за въпросната кражба и едва ли то е фалшиво. Последваха думи от негова страна като цитирам: „ние знаем къде живеете”. Не знам как е името на този господин, който се обади от името на банката. Друг път, когато съм имала пропуснати повиквания от отдел „Събиране на вземания”, когато се опитвах да набера обратно номера, който ме е търсил, мрежата ме изхвърляше и не ми беше позволено да набирам тези номера. С този номер аз успях да се свържа. Господинът не се представи и не каза дори от кой отдел се обажда. Смятам, че това е не само некоректно и невъзпитано отношение, но и нагло.

  28. здравейте!
    и аз съм опарен от Булбанк – издадоха ми дебитна карта, но не мога да се изтегля парите, защото или не им работи пос терминала или нямат пари в наличност….. накрая след 14 дневни опити да тегля , една служителка ме хвана за ръката и ме заведе до банкомата, бутна най-безцеремонно картата да тегля. Управителката на клона не се показа. Аз исках да разбера какъв и проблема – една служителка ми обясняваше как пластиката е развалена, явно съм неук и прост в техните очи, защото ако беше развалена нямаше да се разчете от банкомата, а от там изтеглих……за мен това са едни обирджии. вземат ти парите и после не искат да ти ги дават.
    мисля от утре да си прехвърля всички сметки в друга банка, където уважават старите си клиенти!

  29. по голяма вероятнос има ЛЕВОН рак да го хване от това нещо да се случи в тази банка и тази ш…… държава

  30. Днес разбрах че пак ми вдигат лихвата.Браво.На Левон свещи ще паля рак да го хване и да видим след това как ще го пусне. По същия начин ни държи и БУЛБАНК като ракова клетка

  31. значи ако спра да плащаем кредита си, моята банка БУЛБАНК, няма да има нищо против защото тя е предвидила риска, вдигайки ми лихвата………..щом тя се е застраховала, аз спокойно ще опитам да не плащам. Съветвам и другите да направим това. Стига са си измисляли глупости за риск и прочие.

  32. преди 5 месеца, а по конкретно към края на декември 2008 година аз, Вълко Джанкардашлийски, отидох в клон на Булбанк – Златен рог в гр. София на бул. Черни връх, за да сключа договор за дебитна карта Виза Електрон – с цел да я ползвам в чужбина, а по конкретно в Италия, където не би трябвало от автомати на същата банка като се теглят пари да се взимат удръжки. Поблазнен от това предложение аз отидох във въпросната банка и конкретния клон за да сключа договор за дебитна карта Виза Електрон.

    Оттук започват моите перипетии:

    Като за начало мога да разкажа как ми объркаха името, после ми сбъркаха договора, а накрая се оказа, че и парите, които съм внесъл не са и в моята сметка – да ви предупредя – обслужи ме някакъв стажант, с помоща на още 2 – ма стажанти, които живо се интересуваха какво работя като IT специалист и как ние IT специалистите сме били като мухи на лайно и много сме се били навъдили и сме били кой от кой по некадърен. Да не се отклоняваме от темата. След като се разходих около 20 пъти и след като обещания срок 3 – 4 дни бе надминат няколкократно – държах в ръцете си щастлив, въпросната дебитна карта – виза Електрон.

    На 13 Януари аз и моята половинка заминахме в чужбина – Италия, за едноседмичен престой в Милано и пътуване до Венеция, Лугано и до други градове свързани с историята на Италия. В джобовете си имахме приблизително 20 евро и безценната Дебитна Карта виза Електрон, която осигурява сигурност по време на пътуване – смешка. Пътуването беше организирано предварително платени самолетни билети, преспиване и храна – закуска. На следващия ден ние се качихме на автобуса за Лугано с цел да пазаруваме във Foxtown Mendrisio. За дамите ще е интересно, че намаленията там не са много големи, но пък си заслужава самия център избора е голям. В крайна сметка след дълго оглеждане аз се спрях на някакъв парцал, а приятелката ми на едно яке и отиваме на касата да плащаме. Идва нашия ред и картата не работи. Пробваме един път, втори път не става – дава грешен пин.

    Няма да ви обяснявам ситуацията в подробности, но се насрах от срам дрехите вече бяха с махнати етикети и бяха върху нас – оказа се, че нямаме пари с какво да ги платим, даже нямаме пари да ядем. Насъбраха се хора нямате идея колко е унизително да ви нарекат Българи. Една от продавачките каза, че картата е подправена. Технически погледнато такава карта се оказа даже, че няма.
    Както се оказа, че няма и пари. Една от продавачките се провикна тези са българи. И сякаш някои каза, че има намаление – струпаха се хора. В крайна сметка от това което разбрах се оказа, че аз съм сутеньор с наложницата си. Съжалението на хората се четееше в очите им – една жена, която общо взето говореше по-добре английски ми каза следното – тук и в Италия българите не са с особенно добър имидж – крадат, проституират, продават наркотици и че сме в черната хроника всеки ден. В крайна сметка можеха да ни арестуват, защото Уникредит Булбанк явно си печатат карти без покритие. Върнахме се в Милано разочаровани, притеснени, как ще караме следващите няколко дни и с какви пари ще живеем. Аз съм си дал парите в Уникредит Булбанк за дебитна карта а се оказа, че парите насилствено са задържани. В крайна сметка се обадих на една приятелка, на която съм и безкрайно благодарен и надали някога ще мога да я компенсирам, и я помолих да отиде до въпросния клон и да потърси директорката на клона госпожа Найденова, тъй като моите опити да се свържа с нея по телефона се оказаха безуспешни. След проведени разговори за около 800 лева роуминг от 3 различни телефона, тъй като директорката на клона ме убеждаваше, чрез моята позната, че нямам сметка в банката, че съм си объркал пина, листчето с пина от банката беше пред мен в ръката ми, убеждаваше ме че проблема не бил при тях, абе един ден разговори. Та в крайна сметка тази жена кандиса да си пусне компютъра и да види, че проблема е при тях. След което ми каза, че сметката ми била объркана, че моите пари не било много ясно къде са, и още един куп глупости, които изрича един човек, когато се намира в безизходна ситуация и когато е в неведение какв става всъщност в тази банка, ако това е изобщо банка, а не някоя пирамида за събиране на пари с цел лично облагодетелстване. тотално безхаберие, обслужвали хората стажанти, защото нямало пари за квалифицирани специалисти- не виждам всъщност каква квалификация трябва за да се препишат едни данни от лична карта върху типов договор и да се отвори сметка, но явно трябва да е нещо много по-сложно – аз съм един прост IT специалист – мрежар, хамалин неук. :-) И нямам право да се меся в работата на посветените в тайните на банковото дело.
    Булбанк – Смешници.

    Та в крайна сметка жената реши, че може да говори с мен по телефона лично и ме помоли да отида до банкомат и да пробвам пак – какво бе моето учудване , когато разбрах че с тази карта не мога да влезна в кабинката на банкомата, защото на вратата има четец и той не разпознава картата – тогава тя ме помоли да спра някои на улицата да го попитам дали има карта на Уникредит банка и да го помоля да отвори кабинката – за да мога да “ ограбя банкомата“ или да изтегля пари – искам да спомена, че аз италиански не говоря – запретнах ръкави и почнах да разпитваам по улицата хората имат ли карта на Уникредит банк – в крайна сметка дойде един полицай и ме затегли нанякъде, …. след като му се дръпнах ме пусна прегледа ми документите и ми каза следното: ще ти отворя кабинката на развален англиийски, разбрахме се горе долу. Обясних му какъв е проблема и той се посмя и аз се посмях и в крайна сметка ми каза, че имам съмнителен вид и приличам на негър. Аз му обясних, че съм бял, но той каза бял отвън – черен вътре. Както и да е негрите по улиците на Милано са често и натрапващо явление – просят пари окичват те с някакви връзчици абе много са нахални. По добре далеч от тях.

  33. Левон Хампарцумян е химик и нищо не разбира от банки! Но той е абсолютна мафия и немога да го гледам вече! Само се показва да го гледат всички и си мисли, че хората много го обичат! Този мръсен предател! Продаде най-голямата банка, заедно с Костов и Жотев и след това бързичко го назначиха за шеф! Каква гавра с нас хората! Как може противозаконно да ни вдигат лихивата?!?!Какво да правим, загиваме??

  34. Здравейте на всички опарени от Булбанк. Аз съм сигурна, че всеки клиент на Булбанк е бил излъган, аз съм една от тях. Изплащам потр. кредит от 2007 и всеки месец ми изкача нова таксичка или промяна в лихвата, за която разбира се не са ме уведомили. Аз съм ЗА колективния иск. Не може безнаказано да ни обират. Моля, който иска да се свърже с мен по казуса, нека ми пише на bodurova@yahoo.com.

    А. Бодурова
    обл. Бургас

  35. Пълни мишоци! Реших да ползвам услугите им за откриване на набирателна сметка, като цената на услугата е 10 лв (както в повечето банки), нооо..умишлено не ми казаха колко струва закриването, въпреки че питах за всякакви други такси.Отговорът беше, че нямало никакви други такси..Та тези измекяри имат такса 30 лв закриване на набирателна сметка, а никъде нямат разпечатани таксите на видно място?! Става въпрос за клон на уникредит Варна, който се намира на бул. Владислав Варненчик 36-38. Пиша тези думи, за да ви предпазя ценните към този момент 30 лв (все още има хора, които блъскат 2 дни за тези пари) Изроди!

  36. вижте има един номер с които банката е пре*****та страна обаждат се и плашат защото ако ви съдят губят ,как става това ,много просто ,спирате да плащате изключвате си тел. и изхварляте писмата които ви пращат в един момент няма на къде завеждат изпалнително дело то се влачи няколко месеца пращат ви писмо че ще ви посети съдия изпълнител ,вие естествено не сте длъжни да сте си у вас ,търсят доход до 30%,ъада ви съди да заплатите на банката това което е до момента ,не бъдещите лихви ,разбира се това е ако нямате поръчител или ипотека и помнете съди ви административен съд не гражданско дело ,ако си вадите свидетелство там пише неосъждан и не може да ви вкарат в затвора ,колкото до мутрите ако доидат банката дали може да ви се изплати ?????

  37. Явно всички клиенти на тази банка имат един и същ проблем, банката не си изпълнява коректно договорите, какво следва по нататък? Щом поставят условия или рефинансирай или подписвай нов договор, ще поставим и ние условие или спазвай или ще те съдим докато не ни платиш и последната стотинка. Поне по 3 точки може да се заведе дело против тях и всичко ще приключи много бързо тъй като цялата документация е черно на бяло написана подпечатана и подписана от двете страни.

  38. Здравейте, току що написах жалбата си към Булбанк. Не знам още къде да я пусна, но съм безкрайно разочарована от тях. правят си свободни съчинения и изобщо не се съобразяват с подписаните договори. Като ги попитах,защо подписваме договори като не се съобразявт с тях, те ми отговориха да съм рефинансирала кредита. А го взех м. март`09 и само дето св…. ки не ми правиха, за да го взема от тях. Промоционалнати им лихва беше само докато подпиша договора, след това веднага са я променили, без да ме уведомят.
    Не трябва да се примиряваме. Ще ви пиша на кого съм изпратила жалбата. Да се обединим.

  39. здравейте,
    ас имам същите проблеми с тази банка – постоянно увеличение на лихвите и включжане на надбавки, които не са упоменати в договора. Ако се организира групов иск до съответните инстанции в България и Европа, ще е възможно да се промени поведението към потребителя.

  40. Наглостта на банката не спира до увеличаването на лихвите, а се продължава със селско тарикатски номера. Днес 18.07.2009 банката е пуснала системата да събира вноските по кредитите от разплащателните сметки на клиентите като така :
    1) си спестява лихва по РС за 2 дни
    2) взима си средствата 2 дни по-рано, но пък получава лихва за целия месец

    Съгласно конвенциите такова взимане на средства преди календарната дата е възможно в случай, че календарната дата заради някой празник е приравнена на друга финансова дата.. Най-просто казано това е допустимо, когато 20.07.2009 е официален празник -неработен ден..
    С наглост съобщили на съпруга ми, който отиде днес да внесе пари в банката, че от тази сума ще му изтеглят за вноската още днес и, че дори сме били закъсняли и трябвало да ни начислят наказателна лихва за 3 дни 18,19 и 20-ти

  41. Вдигна ли ми вноската без да ме уведомят, изчакаха два месеца да ми се натрупат лихви и тогава се обадиха.
    За три години имам 4 промени в погасителния план, вече незнам какво плащам. Първият път ми взели 400 лв като погасяване по главницата(и ми казват че съм на „далавера“), без изобщо някой да ми се обади. Аз си внасям 400 лв вноска, а те ми ги взели за главница, и съответно си търсят още 400 за вноската, но аз като незнам, ми трупат лихви!
    СТИГА !

  42. УВАЖЕМИ СЪНАРОДНИЦИ, КРАЙНО ВРЕМЕ Е ВСИЧКИ ХОРА КОИТО СА ТЕГЛИЛИ КРЕДИТИ ДА СПРАТ ДА ПЛАЩАТ ВНОСКИТЕ СИ , ДОКАТО ЛИХВАТА НЕ СТАНЕ НОРМАЛНА , КАКВАТО Е В ЦЕЛИЯ ЕВРОПЕЙСКИ СЪЮЗ , 2-3% . КЛИЕНТ СЪМ НА БУЛБАНК 0Т 2003 Г. , ИЗТЕГЛИЛ СЪМ НЯКОЛКО КРЕДИТА И СЪМ ГИ ВРЪЩАЛ РЕДОВНО И ДОРИ ПРЕДСРОЧНО. ПОСЛЕДНИЯТ КОЙТО ИЗТЕГЛИХ БЕШЕ ПРЕЗ 2006 И БЕШЕ С ПРОМОЦИОНАЛНА ЛИХВА 3.9% ЗА ПЪРВАТА ГОДИНА , СЛЕД КОЕТО БЕЗ ДА МЕ УВЕДОМЯТ , БЕШЕ ВДИГНАТА НА 12%. ОТ 8 МЕСЕЦА , ВОДЯ ПРЕГОВОРИ С ДИРЕКТОРА НА КЛОН СЛИВЕН Г-ЖА ЛЮБЕНОВА , ДА ПРЕДОГОВОРИМ КРЕДИТА ЗА ЕДНА ГОДИНА , ДА ПЛАЩАМ САМО ЛИХВИ , ОТГОВОР НИКАКЪВ, И СЕГА ПРЕДИ ЕДНА СЕДМИЦА , ГО НАПРАВИХА ПРЕДСРОЧНО ИЗИСКУЕМ!!! ТОВА СИ Е ЖИВО ОБИРЖИЙСТВО!!!!! ПРЕДЛАГАМ СЪЩО ДА ВНЕСЕМ КОЛЕКТИВЕН ИСК В СЪДА СРЕЩУ БУЛБАНК!! РУМЕН МИТЕВ ГР. СЛИВЕН

  43. stegi zabem i azsim ptrebitel natazi banka isteglih kredit no ze okaza koyata suma ste plastem mise vdiga sisi 10 leva bez dame uvedumyat selt izteglyane nakredita oste 3 tia mesec bez dame uvedomyat mivdigat mesecnat suma sisi 10 lv eee ami i az resih daneim platay pusnahami kredit bez pracitel nyamamsi nisto ot gore dame sidyat ste pulucat za slujenoto si stom iskat mushenicestvo az sim gotov nesa sprvedlivi siglasem sim dase obedinim idagi uniztujim nese boyte neimplastayte te kaktosa taka nagli iniye ptrbitelite dabidem taka natyah nagli blagodara

  44. Аз бях служителка в тази банка, и съм толкова щастлива, че вече не работя за тези обирджии! Как ни използват да заставаме срещу хората, а те се крия в кабинетите си! Това са абсолютни крадци, които унищожават целия народ, като го подмамиха да вземе лесни кредити!

  45. УниКредит Булбанк” АД уведомява своите кредитополучатели – физически лица, относно следното:

    С Решение на Управителния съвет на „УниКредит Булбанк” АД (с предишно наименование Булбанк АД) и в съответствие с установеното в сключените договори за кредит и прилаганите към тях условия по кредити, считано от 02.04.2009 г.: е увеличен с 1 (един) процентен пункт/ 1,5 (едно цяло и пет десети) процентни пункта действащият по тези кредити лихвен процент.

    Промяната от 1 (един) процентен пункт обхваща всички кредити в лева и в евро, предоставени от „УниКредит Булбанк” АД.

    Промяната от 1,5 (едно цяло и пет десети) процентни пункта обхваща всички кредити в лева и в евро, предоставени от прекратените без ликвидация, поради вливането си в „УниКредит Булбанк”АД, съответно „Ейч Ви Би Банк Биохим“ АД и ТБ „Хеброс” АД.

    Умоляваме кредитополучателите да осигуряват достатъчно средства по разплащателната си сметка за покриване на плащанията по кредита, с цел неизпадане в просрочие, а онези от тях, чийто кредит се издължава чрез паричен превод от страна на работодателя – да го информират за новия размер на месечната вноска по кредита.

    По отношение на кредитите, предоставени от прекратените без ликвидация, поради вливането си в „УниКредит Булбанк”, съответно „Ейч Ви Би Банк Биохим“ АД, и ТБ „Хеброс” АД и изплащани с равни месечни (анюитетни) вноски, новият размер на вноската се преизчислява, съгласно Общите бизнес условия, веднъж годишно през м.януари.

    При възникнали въпроси и необходимост от допълнителна информация, моля, обърнете се към обслужващия Ви специалист в банковия филиал.

    Печат

  46. Имам информация,че банката се държи така и със служителите си. Уволнява ги за да намали разходите и ги принуждава да е по взаимно съгласие, иначе ако не искат доброволно им намекват ,че ще ги уволнят дисциплинарно.Действат по мутренски методи не само с клиентите си ,но и със служителите от които нищо не зависи.Дойде времето на икономическото робство.

  47. Забравих да кайа,че и моята лихва си скочи и сега сум постоянно в просрочие ама това е полужението!!!!

  48. Абе те са съпер изроди вдигат си лихвите и това е „Ако искаш“!!!Няма просто Държава и няма кой да ги спре.Ами ако спрем да плащаме всички какво мислите ,че ще стане щом те са толкова безкруполни и нагли?

  49. „Печалби от над 100 млн. лв. за 2008 г. реализираха четири банки у нас, сочат данни на Българска народна банка. Това са Уникредит Булбанк, Банка ДСК, ОББ и Райфайзенбанк.“Фактор on line/10.02.2009г.
    Да им е честито! Особено на Уникредит Булбанк – вноската по левовия ми ипотечен кредит скочи със 120 лв.(заедно със застрахователния пакет) от април 2008 до февруари 2009г. – и това ако не е „пир по време на криза“…Виновни сме всички кредитоползватели в България, защото мълчим и търпим…да, икономическата култура е необходимо, но не задължително условие за започване на организиран протест срещу банковия геноцид – има професионалисти, които могат да помогнат. След милионите, които изсипваме в банковите джобове, докато лишаваме семействата си от почти всичко, можем да дадем и по някоя дребна сума за консултация с юрист и да защитим правото си не на печалба, а на оцеляване. Нека тези, които мислят по този начин, се обединим.Трябва да защитим правото на децата си да излезат от кризата живи, с нормални родители и готови за нови кризи…как иначе догодина банките пак ще отчетат ръст на печалбите си?…
    Р.s. Същевременно, загрижени за депозитите, банките прокарват идеята, че при подписан договор за депозит с висока лихва, до изтичане на срока му, лихвата няма да се променя….значи, за депозитите – няма едностранна промяна на договорните условия, а за кредитите-независимо от времето, когато са изтеглени, банките си позволяват непрекъснато и едностранно „предоговаряне“ ан условията? Защото го позволяваме!

  50. На мене ми върнаха парите.Бъдете по-настоятелни

  51. Точно този ме замота много и още нямам отговор. Сложили са го за параван уж че има някой който отговаря за жалбите.

  52. Здравейте!Аз също съм кредитополучател от същата банка.За съжаление това е практика на банката-да увеличава лихвата едностранно без да уведоми клиентите си.Аз също изпаднах в просрочие/поради тази причина/ и дори платих наказателни лихви.Писах писма до къде ли не ,но внимание ми обърнаха само в София -Павел Бочев.След многократни позвънявания след два месеца ми върнаха парите /от наказателните лихви/Ето и телефона му:02/9232023

  53. И аз не получих отговор на жалбата, вече 3 месеца.Станахме роби на банките, те колят те бесят.

  54. Също пропуснах да коментирам, че относно жалби и оплаквания в клоновете на банката в страната не ви обръщат никакво внимание. Хареса ми коментара, че „лъжат и мажат“ и наистина е така. Аз си подадох жалба в клон на банката и чаках отговор 3 месеца!!! След десетки на брой телефонни разговори и настояване от моя страна ми върнаха благополучно отговор. Ееее макар след 3 м. получих отговор- една страница на формат А4. Считах, че предвид цялата страница са ми се аргументирали перфектно относно трикратното увеличение на лихвения процент…Уви излъгала съм се, четеш, четеш и нищо конкретно не са написали. Много са некоректни спрямо клиентите си . Никаква прозрачност в политиката им. Никакво зачитане на правата на кредитополучателите. Това за мен е пълна гавра с клиентите!!! Скоро ми се наложи да тегля друг кредит и съответно НЕ ползвах услугите на Булбанк. И занапред при първа възможност ще си рефинансирам кредита.

  55. И аз съм много недоволна от банката. Увеличават едностранно лихвата, а сега когато стойността на банковия ресурс е ниска, лихвата не се корегира. Така , че съветвам ви не ползвайте услугите на УниКредит – ще останете крайно недоволни и впоследствие излъгани и разочаровани!!!

  56. Нека се организираме и да им изпочупим витрините.

  57. Чувствам се измамен от тази банка.Пьлни мошенници са.Ежемесечно льжат вьв вноските и са много безочливи.Когато им поискаш обяснение вьртят и мажат.Има и още много други измамени!

  58. В допълнение „банката“ се кани да отпука кредити при преференциални условия за български медицински работници.
    За първите 100 безплатна екскурзия ( 8 годишна ) в джамахирията, на чийто лидер е собственост банката, на разноски на българския данъкоплатец…

  59. Заповядайте в тази „банка“ с основен акционер любимия на всички българи полковник Муамар Кадафи ! Парите не миришат ! Много бих се радвал да банкрутират, така финансирането на африкански главорези – терористи ще намалее. Ама те са тръгнали по пързалката – щом просят 4 милиарда от правителствата на Италия и Австрия в отчаян опит да си спасят кожите…

  60. Ще допълня ,че при подписване на договора се договорихме с банката първите 5 години да са ми с промоционална лихва за сметка на следващите ,а се оказа че в един момент ми премахнаха това право и ми напрвили някакво уравнение без мое съгласие и не ме уведомиха и заради това изпаднах в просрочие. Това се случи още през първата година, това ако не са мошенници ?????

  61. Не съм доволна , тъй като банката не си спазва доховора, кредита ми е теглен по лихвения процент на бнб +твърда надбавка. Когато лихвения процент растеше веднага ми увеличиха вноската по кредита, а сега когато пада няма намаление, освен това ми натътрузиха 1 % по решение на банката.Много съм недоволна.Това са своеволия, обмислям да заведа дело.

  62. Имам два ипотечни кредита. Миналата година и по двата ми вдигнаха лихвата с около 2 % и съответно ми се покачи месечната вноска с почти 30 %.
    Преди около две седмици (края на февруари) лихвата е намалена и по двата кредита.
    Внимателно си изчетох и проверих договорите. Движението на лихвените проценти по кредитите ми е съобразно договореното движение на euribor.
    В този смисъл съм доволен, но месечната ми вноска все още е малко по-висока отколкото беше. Това е заради вписаните в договорите различни euribor – 3 месечен и 6 месечен и различна стъпка на промяна, в единия договор 1 % в другия – 2.


Вашият коментар

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: